keskiviikko 2. tammikuuta 2013

Uusi vuosi uudet tuulet

Hei Lukijat!

Paatin nain uuden vuoden kunniaksi tehda itselleni blogin... Ensin taidan kumminkin kertoa vahan itsestani.

Olen 20 vuotias tyttonen joka asuu talla hetkella kurdistanissa. Minulla on kurdi mies ja pikkuinen Benjamin poika. Harrastan urheilua ja piirtamista. Pidan myos musiikista ja elokuvista.

Blogissani haluan antaa neuvoja muille kurdi suomi pareille. Kerron elamastani taalla kurdistanissa, islamista ja muodista. Toivon, etta pystyn auttamaan kaikkia uusia ja vanhoja pareja silla tiedan omasta kokemuksestani, ettei ole maailman helpointa kulkea eri kulttuuria edustavan rinnalla. Omassa suhteessani on ainakin ollut yla ja alamakia ihan riittamiin.

Tana vuonna haluan tehda maailmasta paremman.. Haluan muuttaa takaisin suomeen ja saada toita. Lisaksi olen luvannut saada vatsa makkarani pois. Naita odotellessa.....

HYVAA UUTTA VUOTTA!!!!

1 kommentti:

  1. Moi
    Oletko kauan jo asunut Kurdistanissa? Missä kaupungissa asut? Mä olin siellä maaliskuussa kihlattuani tapaamassa. Tykkäsin oikein paljon maasta, tosin kieliongelmien takia aika hankala kommunikoida muiden kanssa. Oletkö sä oppinut kieltä helposti ja pystytkö liikkumaan kaupungilla yksin (kaupassa, bussilla, taksilla)?
    Jos kiinnostaa käy vilkaisemassa blogiani: http://finnish-muslimah-in-pink.blogspot.fi/

    Sun blogi on oikein kiva :)

    VastaaPoista